your trauma has a beat
‘My Body as a Commodity’ is een broeierige muzikale trip die de grenzen van fictie aftast. Onder high energy live percussie onderzoekt theatermaker Anne-Laure Vandeputte in welke verhalen onze lichamen - al dan niet bewust - worden ingeschreven.
Ze ontmoet een regisseur die het over sterke vrouwen wil hebben.
Ze ontmoet een man die zich afvraagt of hij in de show voorkomt.
Ze ontmoet een sekswerker in Berlijn en bombardeert haar tot haar own personal jesus.
Samen met muzikant Andrew van Ostade brengt Vandeputte een monologue-on-beats die het narratief over lichamelijk trauma bevraagt en uitdaagt.
PRAKTISCH
-
trigger warning: there may be sexual violence
-
trigger warning: where there’s pain there’s a party
-
gesproken taal: Nederlands / Engels
-
boventitels: Nederlands / Engels
Wil je meer AMOK?
Voeg het dagticket - met toegang tot Alina Bzhezhinska & Denys Baptiste - Eric Chenaux Trio - Ill Considered & Julian Sartorius invites... - toe aan jouw avond!
Als je een dagticket koopt krijg je 50% korting op jouw ticket voor deze voorstelling.
ENG
My Body as a Commodity is a brooding musical trip that explores the boundaries of fiction. With high-energy live percussion, Anne-Laure Vandeputte examines the narratives in which our bodies are - consciously or unconsciously - inscribed.
She meets a director who wants to talk about strong women. She meets a man who wonders if he appears in the show. She meets a sex worker in Berlin and anoints her as her own personal Jesus.
Together with musician Andrew van Ostade, Vandeputte delivers a monologue-on-beats that questions and challenges the narrative of bodily trauma.