Poster My Body as a Commodity - foto door Lucinde Wahlen

Anne-Laure Vandeputte - My Body as a Commodity

Praktisch

your trauma has a beat 

‘My Body as a Commodity’ is een broeierige muzikale trip die de grenzen van fictie aftast. Onder high energy live percussie onderzoekt theatermaker Anne-Laure Vandeputte in welke verhalen onze lichamen - al dan niet bewust - worden ingeschreven.

Ze ontmoet een regisseur die het over sterke vrouwen wil hebben.

Ze ontmoet een man die zich afvraagt of hij in de show voorkomt. 

Ze ontmoet een sekswerker in Berlijn en bombardeert haar tot haar own personal jesus.

Samen met muzikant Andrew van Ostade brengt Vandeputte een monologue-on-beats die het narratief over lichamelijk trauma bevraagt en uitdaagt. 

 

PRAKTISCH

  • trigger warning: there may be sexual violence 

  • trigger warning: where there’s pain there’s a party

  • gesproken taal: Nederlands / Engels

  • boventitels: Nederlands / Engels

Wil je meer AMOK? 

Voeg het dagticket - met toegang tot Alina Bzhezhinska & Denys Baptiste - Eric Chenaux Trio - Ill Considered & Julian Sartorius invites... - toe aan jouw avond!

Als je een dagticket koopt krijg je 50% korting op jouw ticket voor deze voorstelling. 

ENG

My Body as a Commodity is a brooding musical trip that explores the boundaries of fiction. With high-energy live percussion, Anne-Laure Vandeputte examines the narratives in which our bodies are - consciously or unconsciously - inscribed.

She meets a director who wants to talk about strong women. She meets a man who wonders if he appears in the show. She meets a sex worker in Berlin and anoints her as her own personal Jesus.

Together with musician Andrew van Ostade, Vandeputte delivers a monologue-on-beats that questions and challenges the narrative of bodily trauma.

Credits

con­cept & tekst
Anne-Laure Vandeputte
performance
Anne-Laure Vandeputte & Andrew Van Ostade
muziek
Andrew Van Ostade & Anne-Laure Vandeputte
dra­ma­tur­gie
Purni Morell
eindregie
Lisa Verbelen
lichtontwerp
Caroline Mathieu
sce­no­gra­fie
Gilles Pollak
kos­tuumontwerp
Sam de Mol
geluidsontwerp
Korneel Moreaux
techniek
Gilles Pollak
beeld
Lucinde Wahlen
Grafisch ontwerp
Evi Peeters
productie
KWP Kunstenwerkplaats
coproductie
KAAP, C-mine, Monty en KWP
met de steun van
Kaaitheater, School van Gaasbeek, de Vlaamse Gemeenschap en de Vlaamse Gemeenschapscommissie
met dank aan
Chiqui Love, Evi Cats, Louise Van den Eede, Maya Dhondt, Gouvernement